♥ Att kissa ...

Nu ska jag skriva ett annorlunda inlägg som inte intresserar så många, men mig intresserar det minsann. (Bara så att ni vet, jag är jättespeciell på ett grymt awesome sätt!) Men i alla fall.

På morgonen har min hjärna en speciell rutin som den följer. Varje morgon znoozar jag i 15 - 30 min och när jag väl kliver upp är det första jag gör är att gå på toaletten, även om jag inte känner av att jag är kissig. Det är något min hjärna har fått för sig, så jag gör detta utan att tänka. Till min fördel behöver jag ju inte tänka på att jag är kissig, för tro mig, jag är jävligt förrvirrad på morgornana. Men till min nackdel så förlorar jag fleeera timmar...

Jo, nu är det såhär att jag och kristin (mest jag) har en slags, tävling eller vad man ska säga. Man ska hålla sig så länge man kan och slå det förra rekordet. Det nuvarande rekordet är mitt på 25,5 h. Men kristin kissar hela tiden, så hon är tråkmåns, hihi. Dock, i morse var jag inte ens kissig? Skulle jag inte kissat förens typ, i eftermiddag (kissar INTE i skolan) skulle jag ha hållt mig i typ, 36h eller något.

Ja, det går min morgon ut på. Konstiga funderingar by me. Läs inte om ni har lätt för att snea människor. Lagom bra att säga det såhär, i slutet av inlägget. Mog1!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0