♥ Bloggfight, bitch!

Okej... det finns inget jag stör mig mer på än folk som lägger upp pinsamma videos som tex amandavardet och nu den här tjejen vars namn jag fullständigt struntar i. Jag menar... vem fan lägger upp överdrivna, überpinsamma videoklipp på youtube där man skriker om hur mycket man älskar Daniel Paris och gör hamsterljud? Lilla gumman du blir bara hatad, vet du det? ;)

Jag känner inte ens dig, så du tror att jag bryr mig om vad du tycker? När jag la den kommentaren på din blogg var det bara för att se om du svarade tillbaka och vad du skrev. För lilla du... om du nu har lagt upp dessa riktigt pinsamma klippen, vafan tror du att du ska få kommentarer? Att du är snyggast i världen och att du är bäst? Haha, skulle inte tro det. Jag menar, kolla på Kissie? Hennes bloggkarriär började med pinsamma klipp på youtube. Visst, hon är stor, tjänar en massa pengar och har en drivande blogg men hon är knappast älskad? Hon får så mycket elaka kommentarer varenda dag, så bitch. Du borde börja vänja dig, så som du håller på.

Jag kör min blogg med fairplay. Jag pallar inte köra några fula trix för att få mer läsare. Jag vill inte skämma ut mig inför livet, bara för att få fler läsare på en blogg som är skitful. Jag vill inte bli stämplad för livet. Vilket jag inte tänker bli. För jag kör schysst spel och dina ord kan inte trycka ner mig, eftersom att jag vet att du bara säger det för att försöka göra det. Men det funkar inte älskling, för du lyckas inte.

Haha, orkar inte att jag ens lägger ner tid på detta. Har annat och göra. Men bara så du vet, jag orkar inte med dig. En jävla blogg rookie som tror hon är något inom bloggvärlden när hon har bloggat i knappt en vecka? HAHA. Jo visst. Här snackar vi proffitionella bloggar, så försök inte trycka ner mig. Gå gärna in på min blogg, kommentera gärna och tro att du är något. Det är bara jag som tjänar på det och du förlorar på det.

Så pusspuss på dig och lycka till med dina stalkervideos :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0