♥ En liten annorlunda juldikt...

Ni som känner mig vet ju att jag skickar ut små gulliga sms varje natt runt elva, tolv. Men igår kände jag mig poetisk, nu när det ändå är jul, så jag skrev en liten juldikt. Så den tänkte jag inleda julaftonsmorgonen. Sweet!

EN ANNORLUNDA JULDIKT!

Gott nytt jul kära talibaner,

hoppas att ni inte ligger i sängs med japaner.
För dom har HIV, altså snart inget liv.
Hoppas inte dom eder smittar,
vad det har med saken att göra, det kvittar.
I alla fall, idag är det den stora dagen
och julklapparna väntar på att bli öppnade under granen.
Vissa är taggade till tusen,
medans andra tar sig på musen.
Det kan man ju inte göra,
för nu ska ni få höra:
En stor turk vandrar aldrig ensam,
därför ska vi döda alla med detsam!
Så gott nytt jul på er alla,
fina, fula, dåliga eller balla.
Skitsamma, nu ska jag faktiskt sova.
Hoppas ni får mer än bara en fin gåva.

Tada! Vad tyckte ni? Jag diggar den in i det sista, så sjukt jävla bra. Nu ligger jag i sängen och väntar på att dom ska sjunga för mig med frukost på sängen. Näää... jag bara skooojaaa. Jag väntar i alla fall på att min bror ska komselikomma hit. Så börjar julen på riktigt. ''åh, va kul...''



Saknar dig min lilla kines! ♥
KOM HEM!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0