♥ godmorgon världen säg vad som står på, jag tror jag drömt och svävar i det blåååå.

Har alldeles precis vaknat och tänkte se om någon ville hitta på något idag. Vad som helst, bara jag slipper vara hemma pga en mystisk anledning som inte ni får veta, hihi :) Ska faktiskt ta bilder på mina julklappar lite senare och lägga upp dom här i bloggen. Som jag sa i något inlägg längre bak så kan jag bara ta två bilder i taget för att jag inte har något minneskort. Härligt va? Men bilder kommer upp, jag lovar.

Nu ska jag kolla lite bloggar och sedan kolla lite mer the big bang theory. Men inget slår How i met you mother.





Vilket program tycker du är bäst?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0