♥ It's gettin to dark to see, i think i'm knockin on heavens door.

Har fan bestämt mig för att sjunga in public oftare. Skit samma om det låter bra eller inte. Jag älskar att sjunga och jag skiter i om folk gillart eller inte :)

Blev lite snabbt eftersom att min mamma ba: Ja, vi ska äta middag hos din moster om en halvtimme så klä på dig. Osv. Så jag han inte blogga innan jag kom hem. Det var iaf trevligt hos min moster. Det var Jag, Mamma, Agata, Moster och Samir (min kusin). Vi åt mega goda enchialladas (tror jag det hette ;$) och år världens godaste glass till efterrätt. Mysigt mysigt!

Vi var hemma vid 9, men fasnade vid gittarren så jag glömde uppdatera. Har lärt mig Knockin on Heavens door, vilket är en sjukt enkel låt tycker jag. Dock är den ljusa E-strängen helt ostämd. Har ingen aning varför just den är ostämd? Sick...

Nu ska jag kolla på Nikita, världens bästa program. Vi hörs senare ikv! ♥



säxig bild ... ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0