♥ JULKLAPPAR DEL 1!

Eftersom att min kamera bara kan ta två bilder i taget änsålänge, så får ni det uppdelat i två delar. Nu den första delen är allt utom kläder. Sen kläderna blir del 2. Har tagit bild på allting, men måste ta bild med kläderna på så ni ser hur det egentligen ser ut på. Men i alla fall.




Fondation & Mascara by H&M.
Mascara & Inliner by clinique.



Presentkort på väla. Just what i need! Vet inte hur mycket det är laddat på, men ändå awesome! Thx.



En capoklämma! awesome. Man ser knappt på bilden, men det var svårt att fotta den. Men iaf, det är en sån man sätter för att höja tonarter osv utan att behöva ta barréakord, vilket jag absolut inte kan, hihi. Tack för den!



Christina Aguileras näst senaste parfym royal desire, som jag önskade mig. Jag tycker att den luktar mycket godare än by night, som är hennes senaste. Så det var preciis vad jag önskade mig!



Fick även ett kitt med parfym, body lotion och shower gel. Det var awesome! Nu har jag två parfymer av min favorit doft plus det andra!



Tre par trosor från Pieces. Kanske tillhörde kläder? Äshh... vafan. Tar det nu :)



Och pengarna såklart! Det fattar 2300 som jag ska få snart, nu efter jul Det blir 4000 kronor sammanlagt, hihi! Och än har jag inte fått alla paket, ska ju till mormor imorgon. 800 kr away from systemkamera! ÜBERAWESOME!

Det var paketen för del 1. Har lite paket hos pappa också som jag glömt fotta. Men ni får nöja er än. Ska göra lite frukost/lunch (vi säger brunch) och sätta mig framför tv'n och kolla på Hajar som hajar. Juldagen är film-på-tv-dagen nr 1! Så idag blir det mycket film tittande.


Kommentarer
Postat av: Hanna Månsson

Hur ser din nya kamera ut nu då? :)

2010-12-26 @ 12:44:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0