♥ La musica<3

När man tänker efter så har jag ganska mycket att tacka musiken för.

Tack till musiken, som gjorde att jag fick MVG i Engelska. Den mesta av min engelskakunskap kommer ifrån musiken. Så det har jag musiken till att tacka.

Tack till musiken, som är så underbart och är en helt eget ämne som jag också har MVG i. Är ikke det underbart? Gracias la musica!

Tack till musiken, som har hjälp mig hitta glädjen i vardagen. Musik är livets gåva. En sak värt att kämpa för. Fan vad jag älskar musik! ♥

Tack till musiken som ger glädje i livet ♥



Tänkte lägga in ett inlägg lite då och då när jag har lust. När jag har fixat upp mitt liv lite grann så kommer jag tillbaka så småningom. Men ett litet inlägg här och var kommer att komma upp för att visa att jag lever. Mn idag kommer att bli den bästa på länge med en massa vänner. Kyssen!

Kommentarer
Postat av: sophiiiiiiiiiiiiiiiiiie ^_^

vi ses ikväll :D

2010-12-10 @ 16:09:52
URL: http://elisophie.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0