♥ Music is my timemachine. It's take me back to the days i want to remember most.

Vi fick tillbaka matteprovet idag och jag fick VG. Helt okej ändå. Tycker att vårt betygssystem här i svergie är ganska idiotiskt. Asså, skillnaden mellan G och VG är egentligen inte alls mycket, men det låter mycket som fan. Ja, jag tycker bara inte om det!


Idag blir det en ''söndag'' för vissa. Städa och plugga. Det gör alla på söndagar, konstigt nog. Jag gör det såhär mitt i veckan! Ska även till min moster som har bjudit dit oss på middag vid 5. Ska bli mums med buritos! (a) Jag ska göra labbraporten, vilket jag inte fattar ett skit av. Stackars, stackars mig. :$






gmn, ibland förstår jag inte hur du tänker. Som nu tillexempel. Du är blind för verkligheten, du inser verkligen inte vilket jävla misstag du gör?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0