♥ My camera!

Fick en kommentar om vad jag fick för kamera. Here you go:




Samsung ES28.

Denna kameran är en riktigt bra kamera för att vara en gammal modell. Riktigt schysst att jag fick den av styvmammas bror och hans flickvän. Den tar helt ok bilder och man kan även filma med den. Har inte kunnat filma än eftersom att den saknar minneskort, men ska faktiskt skaffa det nu i veckan. Jag är väldigt nöjd med den och nu när jag har en kamera så kommer bloggen att höjas faktiskt.

Är faktiskt jättenöjd med den även om det inte är världens nyaste kamera. Men den passar mig bra och är ganska chill. Måste bara verkligen köpa ett minneskort. Vill ju inte bara kunna ta två bilder precis! :)

Detta är bara min tillfälliga kamera. Ska ju som sagt köpa en systemkamera. Men nu är det såhär att det är mellandagsrea nu och vad är inte bättre än att shoppa då? Jag fattas ju endast 800 kronor, men jag bara måste köpa en massa kläder nu. Ungefär för 1500 kronor hade jag tänkt mig. Så där förlorade jag en del för min systemis. Men jag samlar ihop det snabbt på något sätt. Fråga mig inte hur, men det ska gå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0