♥ Nyårstestet 2010 - no life

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Självklart!

 

2. Höll du några av dina nyårslöften?
Jao, alla!

 

3. Blev någon av dina vänner förälder i år?
Haha, jodå! Stina kommer att bli en bra mamma!

 

4. Dog någon som stod dig nära?
Nej, tur för det ♥

 

5. Vilka länder besökte du?
Spanien, danmark, tyskland, svergie och kanske någon mer. Kommer inte ihåg.

 

 

6. Är det något du saknar år 2010 som du vill ha 2011?
Ja... en underbar vänskap med en underbar vänn...

 

7. Vilket datum från år 2010 kommer du alltid att minnas?
3/7 - 10 ...

 

8. Vad var din största framgång 2010?
Vaddå framgång? :$


9. Största misstaget?
Jag ser ingenting som misstag. För på grund av mina misstag här i livet är jag den jag är idag och det är jag glad över.

 

10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
Jag har varit så sjuk att jag inte kan ställa mig upp, men skadat mig har jag inte gjort. Eller jo, gått in i väggar och slått mig på bord. Men inget allvarligt.

 

11. Bästa köpet?
MINA DANSSKOR! ♥

 

12. Vad spenderade du mest pengar på?
Har ingen aning!

 

13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
jaaa...

 

14. Vilka låtar kommer alltid påminna dig om 2010?
Denbo ft. Klockren - Min vackra tjej
Sean Banan - Skaka rumpa
Fanta & rose
Ja, det finns så många.

 

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?

Svårt att säga.

 

16. Vad önskar du att du gjort mer?
pluggat inför prov och sånt shit...

 

17. Vad önskar du att du gjort mindre?

venneh!

 

18. Hur tillbringade du julen?
ska fira jul hos mamma och pappa med hela släckten.

 

19. Blev du kär i år?
jadå

 

20. Hur många förhållanden?
Man kan säga 3.

 

21. Favoritprogram på tv?
kungarna av tylösand och How i met your mother!

 

22. Bästa boken du läste i år?
Harry potter. Fast jag har bara läst typ 60 sidor i en bok ;$

 

23. Största musikaliska upptäckten?

Sean banan ♥

 

24. Något du önskade dig och fick?
Nahh!

 

25. Något du önskade dig men inte fick?
Ett liv!

 

26. Vad gjorde du på din födelsedag 2010?
Jag var på helsingborgsfestivalen.

 

27. Finns det något som skulle gjort ditt år bättre

jaa...

 

28. Hur skulle du beskriva din stil år 2010?
min stil!

 

29. Vad fick dig att må bra?
j

 

30. Vem saknade du?
när man tänker efter... joanna!

 

31. De bästa nya människorna du träffade?
Mångamånga!

 

32. Årets sötaste?
Momir ♥

 

33. Årets hetaste?
jag (h)

 

34. Årets största upplevelse?
typ... booster?

 

35. Årets besvikelse?
att dumbledore är bög!

 

36. Årets bästa?
jag!

 

37. Årets snällaste?
kristinis (a)

 

38. Hur firade du nyårsafton?
Pappa hade nyårsfest hemma hos honom. Så där var vi med marwin osv. Sen begav jag mig ut med frida, olivia, marwin, gustaf och ludde. En härlig kväll!

 

 

 

 

 

39. Bästa biofilmen?
Paranormal activity 2 och harry potter och dödsrelikerna del 1!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0