♥ this beat is automatic supersonic hypnotic funky fresh!

Haha, jag är avis på en tjej som är den pinsammaste i världen. HAHAHA, i hennes drömmar ja ;)

Skit samma, tja på er! Har nyss käkat och skit, därför kom det ett litet snabbt inlägg innan. I stan gick vi runt lite och sånt. Sen kom vi hem vid 5 tiden. Fick låna stinas sån vågtång och hon fick låna min våffeltång så det ska bli awesome att testa något nytt med håret. Hoppas det blir bra bara.

Hur ska ni fira denna överskattade högtiden? Själv ska man bara äta lite havsmat med mamman min. Sen går jag vidare till pappas fest och hälsar och är där ett tag. Sen ska jag ut med en massa folk. Ska bli hur super som helst! ♥ Orkar inte göra något speciellt idag faktikst. Pallar inte folk som ska supa sig fulla och skit nu. Varför liksom? Det är som vilken fredag som helst, right? Åååh... palla!

Jaja.. nu ska jag börja fixa till mig och städa. Kyssen!



lagom söt bild ...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0