♥ Would you save my soul tonight?

Fortsätt fråga på frågestunder folks. Den hittar ni ---> HÄR <---



Godmorgon älskade bloggläsare. Har ni sovit gott? Jag har i alla fall sovit sjukt bra. Mamma väckte mig vid tolv, så lite småsur är jag. Jag älskar att sova länge för det är underbart, hihi. Idag skulle jag ju egentligen va med Alisya, men till min fasa så har jag bilvit sjuk igen. Kul va? Hatar det. Varför ska jag alltid bli sjuk på lov? Jaja... får träffa alisya nästa år i stället. Förlåt bebbo! ♥

Så dagen kommer nog att spenderas hemma med en massa filmer. Ska kanske till och med åka till 3T och handla lite godis om jag orkar. Fan att jag alltid ska bli sjuk när jag inte vill det ;@



kristin, nu får du faktiskt ta och komma hem, för vi saknar dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0