dagen ska bli toppen :)

hej bloggen!
igentligen borde jag vara jättestressad nu, men det är jag inte.
jag måste fixa till mig, byta om, ringa pappa, ringa nikita, packa, hitta mina pengar.
på 10 minuter, för bussen går om 20 min. dans & stan idag ju :)
har panik.
så det får bli ett snabbt inlägg!

som ni märker så börjar jag komma mer och mer tillbaka.
jag har fortfarande datorförbud men jag hoppas på att få tillbaka datorn ikväll!
kommer nog inte att hända, men vi får hoppas :)

apropå ingenting, jag har börjat designa !
hehe, ja det har jag!
just nu har jag bara två färger att jobba med, rosa&blå.
ja, mina favorit färger, men det är lite tråkigt med samma.
Jag designar och syr kläder till barbiedocker (a) hihi !
bilder på det när datorn är tillbaka !

jaja, typ 5 min nu så jag måste snabba mig !
en rolig bild sålänge gjord av min underbara vän alexandra!
jag kommer inte ihåg hennes blogg, men den kommer sen i en länk :)
puss , loveu !




passar in på mig perfekt, ellerhur ? :)
HAHA , älskar dig alexandra !

vi hörs imorgon, eller kanske ikväll :)
puss §

Kommentarer
Postat av: friiiidaaaaaaaaa

hmm , jag undrar var du kan ha fått ideen att desagna ifrån ? ;)

hm kan det va One treee hill ? ;D

2010-02-14 @ 12:29:37
URL: http://www.fridamatilda.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0