JAG LEVER :)

hej bloggen !
Jag lever fortfarande, så jag har inte dött :)
men fortfarande dataförbud!

tänka sig hur lång tid det har gått!
redan 3,5 veckor har gått utan dator, utgång eller smink  , :(
dessvärre så har jag varit utan mobil i ca 1,5 månad och jag dör!
men jag har skickat efter ett nytt simkort, och det kostar fkn 250 kr.
jag har ett par saker att säga :)

1. Min favorit episod av grey's anathomy är på tv nu :)
Ni vet, det med han killen som har fått ett granatgevär i magen och hannah håller handen i hans mage osv.
ÄLSKAR DET ! och så älskar jag de 3 avsnitten när det är en stor båt som har krashat.
& alla åker dit för att hjälpa så drunknar marideth nästan . love it!
förlåt för min stavning, nyvaken!

2. Jag har blivit kär i serien One three Hill!
Tack tack tack frida, för att du skrev om det på din blogg (:
och jag gapflabbade igår när en tjej ba : hej, jag heter rachel och jag har rött hår!
HAHAHHA,
men man måste se hela scenen för att fatta, men kul iaf :)

3. Jag är sur för att top model, ghost wisper, Fresh Prince in bel air, simpsons och one three hill är på samma tid!
Fatta villken panik man får ? ;o jaja, jag lyckas halvlösa det iaf :)

4. Jag ska till mormor & morfar i perstorp idag tills torsdag!
Och till morbror såklart :)
ska bli kul!

5. Jag ska förmodligen få tillbaka min dator på fredag, för då har det gått en månad ! :)
& Då är jag tillbaka med bloggandet, yhäää !!

6. Jag saknar Johan Blixt!
så johan, om du ser detta , skicka pm till mig direkt på bdb !




& här är en konstig film som är gjord av några personer i min klass !
GAPFLABB!
den är så dålig, så att den är rolig och bra :)
fråga inte vad jag menar :p
puss sålänge bloggen, ily !





made by ; sophie, ellinor, filip, amanda, hanna och emelie :)

Kommentarer
Postat av: Linda :)

Och av mig!! :) Jag filmade ;) altså var jag den viktigaste personen x)



fiin blogg :)

2010-02-23 @ 18:37:08
URL: http://ealhsisters.blogg.se/
Postat av: Anonym

Trodde du hade glömt mig :/

Saknar dig med älskling!

Logga in på MSN så fort du kan, kommer vara online 24/7 och vänta på dig!

Loveu!

2010-02-24 @ 20:33:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0