status just nu; överlycklig :)))

hejsan bloggläsare !
s
om ni kanske har märkt så har jag inte skrivit så ofta.
som sagt så har jag dataförbud, så jag skriver bara när jag kommer åt en dator!
iaf, överlycklig ! varför? föratt:

jag är ju medlem på gratisbio.
nu har jag samlat ihop 200 poäng, och får beställa ett presenkort!
men jag har inte bestämt villket :|
fanns så många att välja på, men jag har val mellan två stycken:



h&m eller gina?
ginatricot tror jag!
jao, gina blir det :p


utegångsförbud i en månad, när jag är hos mamma.
tack mamma, jag älskar dig? not!
har lixsom inte utegånsförbud när det är pappas vecka?
cp, jagvet!

aja, skriver kanske i skolan imorgon :)
sluta inte läsa bloggen,
jag har ju gamla roliga inlägg (A)
thihi!

iaf, är ni intresserade av gratisbio så finns det en länk i inlägget under :))))
kyss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0