7 saker ni inte visste om mig

* Jag har träffat min ''tvillingsjäl''.
Det är sant! Alexandra. Vi är sjukt lika på alla sätt! Jag svär, det är riktigt läskigt & jag är enormt freekd out! Det är sjukt som in i helvete! Asså, allvarligt. Vi drömmer om varandra samma natt, har exakt lika dana problem hemma, fick vår mens @same date! och så jävla mycket mer! Jag skojar inte, det är sjukt! :s



*
Jag är inte rädd för att dö.
2012, längtar dit! Döden är ingenting att vara rädd för!
Den kommer närmare och närmare varje sekund, & i like it!



*
Jag har haft blogg sen jag gick i fyran.
Jani, jag har haft ca 5 st bloggar. Bara att jag inte riktigt fattat vad det innebär!
Sen har jag haft nogg.se. Men jag tyckte att blogg var roligare.



*
Jag stör mig på StatusWhores.
Ja, STATUSWHORES! Det värsta som finns!'
Folk som gör allt, bara för att få ha sitt namn igenkännt. Tillochmed vänner kan bli dissade pga status.
det är omoget & äckligt. Stå för de vänner du har och skit i status! Har du det, så har du det! Har du inte det, så lev med det och skit i att få högre! Tro mina ord när jag säger detta:
- med status till kommer falska ryckten. Du kanske blir igen känd, men det ryckterna om dig blir bara värre och värre. Är du redo att dissa flera vänner pga detta?
ditt val.



*
Jag vill inte vara den jag är...
Nej, jag vill inte det. Jag vill vara en oskyldig tråkig pluggis med sina pluggisvänner. Smink & killar existerar inte. Alltså, inga finnar, inga brustna hjärtan. SÅ SANT!



*
Jag behöver glasögon/linser.
JA DET GÖR JAG :$$$ jag ser dåligt som fan! Men jag vill inte berätta något för mamma!
nivet, glasögon är inget för mig :$



*
Jag skulle vilja va kissie för en vecka!
Lixom, fan vad nice!
det skulle jag absolut göra om jag hade chansen!
så damn coolt !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0