¨dagens ! :)§

hejhej ! (:

idag var det första dagen i skolan jao, ganska kul faktiskt :$
dagen då ;

mentorstid
helt chill, ba att man ''pratade för mycket'' med frida alle och gustaf.
fuck lärare (:

Engelska
vi gjorde typ inget, skrev en sån ''berättelse'' där en i klassen skrev en mening var på ett papper och sen vikte ihop, så skulle man fortsätta på det senaste ordet utan att veta vad den andra skrev, kulkul ! (: . Säger en sak: and then i feel the sun warmed my but! YHÄYHÄ!

Matte
kom jätte lång. Jodå , gjorde 3,5 tal. Ha-Ha-Ha.

Lunch/rast.
makaroner och köttbullar, ush :S
på rasten tejpade vi ihop michelle och frida i varandras fötter (h)
det var coolt (a)

Idrott
DAAMN, VECKANS ROLIGASTE, JADÅ!
vollyboll, hellyhäe!
Det blev jag, frida, molly, olivia, ebba, tanja, steffi och och en till (kommer inte ihåg) ;$
Jag och frida kom fram till att vi skulle heta the monsters, för vi är coola :)
och vi van båda macherna , ohja!

Projekt.
Svinkul jao!
mest för att jag och molly (mest jag) dansade och sjöng till bad romance. Och ingen lärare in the classroom,
and i turn evil (6)
thihi, men sen slutade vi 3 ;(

nu sitter jag här och försöker få tag på lizälskling;*§
men hon svarar inte :/
ska typ till väla med henne, cornelia och ngn frida.
dagens låtar nu dåja,! (: 3 st (a)










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0