dagens ! :d

tjabba tjena hallå,
vi säger så ! (h)
thihihii, hej !

hur är det med er ?
jag mår väll okej.
lite ont i halsen, men annars är det bra :p

idag var jag på stan med cocco (:
Liz skulle egentligen va med , men hon kunde antagligen inte ;||<3

iaf, vi drog in teh stan ca 6 (:
först gick vi teh lindex & sen va vi lite på gallerian ! (:
sen gick vi teh söder, men så hade allting stängt :|
så vi åkte buss till sun lux!
där jag solade :)

damn vad man blev brun på ba 12,5 min ! :o
jag blev fuckat överaskad:o

ska sola snart igen , någon gång i veckan :)
vet inte när, men någon gång blir det :p

nu ska jag fortsätta på paradise hotel :p
go jackie!

puss&knull alla ! §
bilder från dagen ;



My cute dog ;p§



toffa glasögon :d
LÄGG MÄRKE TILL MIN COOLT PIMPADE MOBIL ;p


once again ;p
Btw, har naglar nu :d §


min mage före ;$                        mage efter :$$$                       efter :$
ganska tjock mage, men för att tilllägga, så har jag tappat as mkt fett på magen :o




CHEKA BENEN ! :D
mästaren felicia gjorde detta underverk (h)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0