felicia of sweden is back !

jao, jag är tillbaka ! :)
Saknat mig?

 

Jag mår fortfarande inte så bra,
men jag lovade tills torsdag , och det är torsdag nu!
tyvär komemr jag bara att blogga varrannan dag, eller en gång om dagen!
För att jag inte mår bra!

Denna veckan har varit fullspeckad!
Skriver små stödord, så ni fattar lite iaf (a)

Måndag: Väla med Cornelia.
köpte ett par mörka leggingsjeans på bikbok för 199 kr.

Tisdag: Följde med hannah på hennes ridning som vanligt.
Hannah red roy, som vanligt. och jag träffade elin, som vanligt.

Onsdag: Inget hände! Gjorde läxa & grät.
Skulle egentligen åka till väla med pappa och fixa en ny mobil,
men det blev inte av, så nu har jag min söndriga som faktiskt inte funkar ibland.

Torsdag: Idag, mums! Ska åka med nikita till stan, där vi ska daaansaaa !
TAGGA, TAGGA ! längtar ihjäl mig asså ! ;o

Fredag: Har ingen aning om vad jag ska göra!
för hoppningsvis så ska jag va med någon sötnos :)

resten är ointressant :) §


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0