HISSA ELLER DISSA KLÄDERNA !? vill ha !

Kollade runt lite på h&m's hemsida och kollade på kläder.
Det är fina men billiga kläder som jag ska köpa!
Copycats, kolla noga nu! Ha-ha.


 

Vill ha på top 1.
En underbar BH! tyvärr pushup :|
Jag gillar inte pushup BH'ar. Men den är så jävla fin & den ska jag köpa!
Ska fixa så att den inte pushar, yhä :)
Pris: 99 ;-




Vill ha på Top 2.
Detta par mjukisbyxor som är fina!
(mycket finare på) Trekvarts byxor, som går precis under kläderna.
dock så har jag redan ca 5 par mjukisbyxor.
men inga gråa. Men jag vill ha 90210 mjukis byxor :|
Men ska jag köpa de här istället? :)
Pris: 99;-







Vill ha Top 3.
Dessa gråa kortbyxor.
Finns även i andra färger, har dock inte bästämt mig om jag ska ta gråa, rosa eller svarta.
ALLA SVARAR!
Pris: 79:50 ;-




Vill ha top 5.
Fin vit blus, med strechtyg vid midjan.
bapapa, så fin :o
Jag har inga blusar och jag älskar blusar,
det är väll dags att köpa sig en då? ;)
Pris: 99;-





under hundra kronor allting, jao ! :)
Jag är så smart (h)

Ha-ha. Nej! :)

Men nu är klockan 22:00,
& jag ska upp 6 imorgon ! :|
Bara för att slippa stressa på morgonen för en gångs skull!
Godnatt kära bloggläsare ;*<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0