hissar & dissar 2, jao ! :)


time for a hiss&diss ! :)

 

* Starka människor...
är det inte toppen med folk som stiger upp ur sängen även om dem vet att dem har vaknat upp i ett helvete, och klarar igenom dagen så bra, hur dåligt dem än mår, hur måmga elaka kommentarer dem får och hur mycket skit dem måste ta. Lika glada varje dag och skiter i problemen i skolan! Tummen upp för er starka människor, ni borde få vad ni vill, för ni är värd allt :) Tro mig, det är ni verkligen :)


* Pommac...
människan som kom på pommac är ett geni ! (i) Det är svingott och flaskan är grymt cool :) Felicia ♥ Pommac.


* Underbara killar...
en kille som inte är ute efter en sak. Men en kille som man kan mysa med, som man får gulliga: godnatt älskling ! ♥ sms på kvällen innan man ska somna och som bara är där för en och alltid tänker på en. Som bjuder på saker och tar en på mysiga ställen. Ja, en mysig kille. Alla killar borde vara något sånt. Ha något vett i sig, som vet vad tjejer vill ha. Det älskar jag, jag vill bara ha en sån. Give me that please !



* Taskiga mammor...
Mammor som kallar sin dotter en massa saker som fjortis, hora, slampa, äckel, emo, troll osv suger. En mamma ska finnas där för en och älska sin dotter till hundra procent. Inte vara elak mot henne. En flicka behöver sin mammas stöd. FUCK YOU FITT MAMMOR .


* Special K & liknande reklamer...
fattar inte folk som gör reklamer att mer än helften av alla tjejer har dåligt självförtroende och vill gå ner flera kilo. Då uppnanar ni dem små tjejerna att banta!? jodå, bra (y)


* Äckliga killar...
som kallar tjejer saker och sårar dem 24/7. Till och med killar som leker med tjejer. USH säger jag, USH USH USH. ni borde inte få vara så som ni är. Det värsta är att killar som leker med tjejer, brukar oftast vara snygga. FUCK KILLAR ! :o


Kommentarer
Postat av: Anonym

håller helt klart med

med dt där med mammorna :/

2010-01-04 @ 17:52:13
Postat av: amanda, du känner inte mig ;)

håller med om nästan allt faktiskt.

det där med killarna särskilt :O

2010-01-04 @ 18:13:47
Postat av: Anonym

"Som bjuder på saker och tar en på mysiga ställen"

wtf?

Pahahahah!

en kille som vill ta dig på så kallade "mysiga ställen" är nog inte så svårt att hitta:)

2010-01-04 @ 18:17:09
Postat av: lulluu

haha min hade nog sett likadan ut (':

2010-01-04 @ 18:20:05
URL: http://jaaaaaansson.blogg.se/
Postat av: aliiice ;*

omg..

vi tycker äckligt lika!

Allt med det dära starka människor, pommac, underbara killar, TASKIGA MAMMOR! (själv har jag en), reklam, och äckliga killar! :ö

:D

2010-01-04 @ 21:06:22
Postat av: iduss

håller med dig helt om taskiga mammor.

2010-01-04 @ 22:38:36
URL: http://ithilen.blogg.se/
Postat av: Julia Nylander

tycker du verkar smart för din ålder ;) (de är en komplimang btw haha)

2010-01-04 @ 23:20:59
URL: http://nevertoopersonal.blogg.se/
Postat av: Christoffer

HAHAHA, du vet att k special uppmanar inget annat än en hälsosam livsstil, att man ska äta en bra frukost och dem ger en tips OM man vill träna.

Gumman så mycket som jag förstår av din blogg så har du valt hela ditt sätt att leva på så bara sluta klaga och försök lite hårdare om du nu vill leva ett bra liv.

2010-01-05 @ 14:02:31
Postat av: Ellen

Ville bara säga hur underbar min pojkvän är. alla borde ha en sån. han är bäst verkligen och får en alltid till att må bäst!

han gör mysiga saker för mig, håller om mig med sina underbara armar.. hela han är helt perfekt. dessutom är han hur fin som helst med!

va bara tvungen för han är super(a)

du har en fin blogg med ska du veta :)

2010-01-06 @ 20:41:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0