Sköt era egna liv istället för att gå på andras!

Ni vet villka ni är!
jävla patetiska pajaser som håller på och tycker ner mig hela tiden.

Ni kallade alltid mig för bästa vän.
Men jag trodde inte att vänskap gick ut på att kalla en grymma saker!
Fjortis, sämst, äckel, ful.
& ni gör detta på skoj?
Väx upp, det är ffan inte roligt !

& K.
Du & jag har en ''hemlighet'' tillsammans.
En sak som är en ganska big deal.
Jag trodde att jag betydde mer för dig efter de där kvällarna.
Du vet villka jag pratar om!
Men nej, efter det så var inte jag tillräckligt bra för dig.
Och nu säger du till mig minst 3 ggr om dagen; ''felicia, du suger!''
SJÄVFÖTROENDE, DOOOOWN !
Fuck you! Jag pallar inte dig mer.
Jag har redan listat ut ditt falska spel. It's over.


A&B.
Jag trodde aldrig att det skulle bli såhär.
Jag trodde att det skulle vara ; bästa vänner föralltid!
Men dem små pojkarna blev lika falska som dem andra.
jag spyr över så som ni är nu.
villka ni har blivit.
Har ni sätt er själva? Damn.
False, False, False.
Varför visste jag att det skulle bli såhär? :|



S.
jag vet inte vart jag har dig?
ena sekunden är du världens snällaste.
Andra sekunden är du den värsta av alla.
Bestäm dig ! Så blir det lättare.
Only cears about the status, hellyhäe.
fuck you.
Lika falsk som k.


M.
IggarN.
Du kollar förbi när jag säger hej?
BÄSTA VÄNNER, JODÅ!


dessa pojkar.
Dessa ''oskyldiga'' falska äckliga pojkar.
far åt helvete!







N.
Den ända av dem jag brukade ha kvar.
tack. Älskardig.
DU ÄR VERKLIGEN MIN BÄSTA VÄN.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0