tack för igår alla (:

först vill jag bara säga tack till alla fina kommentarer jag fick igår :)
det var mycket stöd för då fick jag reda på att jag inte var den ända som känner så!
och nej, jag säger inte att alla killar är sådana. Men dem flesta är ;)
btw, fortsätt kommentera & besöka (a

igår firade man nytt år jao ! (:
egentligen förstår jag inte varför, men det gör man iaf.
Detta året hade pappa och carolina (styvmamma) fest hemma i vårt hus.
Så dem ända roliga var typ, marwin och gustaf, så vi gick ut och träffade olivia och frida.
Vi smällde raketer och oh yhäe, det var kul :)
desutom fick jag en kamera och 400 kr , ty farmor!
bilder kommer , GOTT NYTT ÅR ! ¤

Kommentarer
Postat av: ziimpaah

din mammas fitta. (a <33

2010-01-01 @ 20:07:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0