Boy, you make me so confused...

Vet inte vad den killen vill asså. Säger saker hit och dit till olika personer. Ja, vafan vill han liksom? Helt sjukt, fattar inte ett skit. Men han vill ändå inte ha mig, jag menar. Vem vill ha en sån random konstig person som mig? Haha, ingen...

Har nyss kommit hem ifrån en underbar dag med michelle. Vi var först i stan och gick lite random överallt. Sen träffade vi Marcus, Anton och en till kille på pistachia. Det va ganska roligt, förutom att dom sa något random ord som irriterade mig hela tiden. Fattar inte ett piss, men jaja. Sen drog jag och Michelle till MC och käkade. Dagens köp: McFlurry. Mums! Sen åkte vi till Laröd och tog lite mer bilder :) Dom kommer upp när jag har hämtat kamerasladden hos pappa.

Nu ska jag chilla. Är så jävla trött i både benen och huvudet. Dagens humör är depp också, vilket inte är bra. Dels för att jag är riktigt trött på den här jävla mensen. Och dels för att kärlek är skit och allting går åt helvete. Men skit samma, man får se det positiva? Det finns ju alltid någon därute för alla? Ellerhur?

Ha det sålänge, så ska jag kämpa mig upp ur sängen.

Dagens låt:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0