Får jag dig älskling, så blir detta den bästa sommaren någonsin!

Ute i solen med Räkosten nu. Har faktiskt börjat bli ganska brun måste jag säga. ;$ Inte jättebrun, men ganska. Det är ju perfekt. Men räkan ska typ, dra nu vilket inte är kul för då får jag steka helt själv och det är ju inte världens nicigaste. Jaja, jag får leva med det. Ska i för sig börja fixa till mig lite snart. Måste bara få tag på lite folk först, jao. Denna dagen är värd att komma ihåg. Så fkn underbar, änsålänge. Undrar hur perfekt den kommer att bli senare dårrå, hehe.

Nu drog räkan och jag går in och börjar fixar till mig lite grann. Måste ta en dusch också känner jag. Är riktigt varm asså! Dagens outfit och sånt kommer senare innan jag ska dra!

Asså, jag saknar mig bästa vän så sjukt mycket! Frida, du är så jävla underbar! Vi ska va någon dag snart, vi måste träna till, ja du vet vad ;) Imorgon kommer du hem ifrån Ronneby, yhäää!




Skillnaden syns mycket bättre irl, eftersom att min mobilkamera suger. Man tror ju att cybershot ska ha bra kamera men nädå.



Hmmmm , jag i min pool. Nice!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0