Godnatt! ♥

Är inte ett dugg trött, men det är ingen rolig person inne på msn eftersom att både älskling och Tintin loggade ut. Jättekul, eller inte. Så nu ska jag också lägga mig har jag tänkt. Men inte utan musik såklart. Ikväll blir det detta spotifyspelningslistan: Slim Shady ♥ Min älskade Eminem har fått sig en helt egen spelningslista på min spotify. Haha, underbart ellerhur?

Imorgon blir det Jutan med Molly. Vi ska ikke åka skateboard om ni trodde det. Jag äger på det, men ja. Vill inte göra alla andra avundsjuka med mina skills! Haha, dröma går ju :)

Nu ska jag & Eminem gå och sova, så godnatt på er så hörs vi imorgon! (Eller ja, idag kanske man säger. Hon är ju efter tolv, dah!? Ha-ha.)

 

ååhh, så sjukt bra!








BIGLOVE♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0