Hemma och sjunger?

Då står jag och sjunger i hög hals samtidigt som jag dansar lite random till. Ganska roligt. Har ingenting att göra eftersom att älskling inte kunde träffas förens lite senare, så får träffa honom då. Längtar i sönder asså. Han är så grymt fin! Snacka om att var kär. Jaja, lite för mycket privatliv kom det in tycker jag. Men jaja.

Vill bara säga (igen) att jag saknar Frida som jag inte har träffat sen ca 2 v. Sjukt hur mycket man kan sakna en person. Jaja, hon har det bra i Ronneby så får hon en massa varma hälsningar ifrån mig och resten av helsingborg. Nu ska jag börja klä på mig, käka och lite sånt. Kanske drar ut i solen igen om jag pallar, men jaja. Puss!



bild på den finaste !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0