Internet fungerar igen, wiho!

Efter några dagars internet krash så har jag fått tillbaka internet igen. Perfekt.
Försökte mms blogga igår, men det gick inte. kan bara sms blogga, så jag kan inte skicka bilder och sånt. Ganska dåligt, men jaja.

Gårdagen med älsklingen var underbar! Michelle var också med men när hon tränade så satt jag och Marcus och mös samtidigt som vi kollade på träningen. Underbart!

Idag ska jag mest chilla :) Men ska träffa linnéa lite senare, när hon har städat klart i sitt rum. Ska egentligen ducsha nu, men det är en mega stor och äcklig spindel på väggen i dushen så att jag väntar tills pappa kommer hem och tar bort den. Min skräck för spindlar är maximal, hehe ;$ <3


Bild ifrån igår. (A)




Skiter i att jag ser jättekonstig ut på bilden men jag älskar min babe ändå! Marcus, du är så jävla underbart och du är mitt allt. Du är så jävla vacker, både på insidan och utsidan. Jag älskar dig. Glöm aldrig det ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0