Jag måste lägga mig tidigare :o

Klockan är 3:00 och jag känner att jag inte kan vara vaken så här sent varje dag eftersom att det är jobbigt att vakna mellan 12 - 13 och känna att man har slösat halva dagen på att sova. Tråkigt, ellerhur? Dessutom så är mellan 12 - 13 de bästa tiderna för att få maximal solbränna och det missar jag eftersom att jag ligger och sover i min hästenssäng? :o Helt otroligt, måste börja skärpa mig!

Just nu gör jag ingenting, lyssnar på de bästa låtarna River Flows In you och den underbaraste svenska låten som finns på denna jord som heter Min Vackra tjej. Riktigt underbar om jag får säga det själv. Den finns på youtube så det är bara till att söka! Orkar tyvärr inte länka låten eftersom att jag är jävligt trött och lyssnar på låten via spotify. Har importerat låten eftersom att den egentligen inte finns där. Det suger ju riktigt hårt!

Nu ska jag läsa lite bloggar snabbt, kolla upp en viktig sak som har med dansen att göra och sen ska jag gå och lägga mig. Ska även kolla upp vädret. Blir det fint väder så sätter jag klockan på 11, så drar jag ut och solar på morgonen. Känner mig som en blek fis vilket är ganska dåligt nu när det är sommar. Kan fortfarande inte fatta att vi har sommarlov. Det känns inte som det? Det känns mer som en lång helg som aldrig tar slut eller något?

Jaja, godnatt på er så hörs vi imorgon!



Någon random bild uppochner.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vrf skryter du så mkt? Vem bryr sig om du har hästens säng?:)

2010-07-13 @ 11:36:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0