KOLLA VILKEN JAG & FRIDA KANSKE SKA ÅKA? :D




BOOOOSTEEER!

Det brukar ju kosta piss mkt, så vi ska se hur mycket det kostar. Sen ska vi se om vi ska åka eller inte. Jag vill, hehe. Det är ju min födelsedag. Jag menar, nothing to lose, ellerhur (a)

Har precis kommit hem ifrån min pappa, synd att han sov. Men jag fick min present av styvmamma, så får jag hälsa på pappa imorgon istället. Men jag fick välapresentkort på 1000 spänn. Ganska coolt. Synd bara att jag inte fick min kära nikon d3000 :(

Jaja, snart kommer cornelia älskling hem till mig, så ska vi fixa till oss till Helsingborgsfestivalen. Taggad som fan! Gaaash, vill dit nu! Alla som ser mig, bara ropa och krama. Hehe, jag är jävligt kramgo! Desutom så är det min födelsedag, så det är bäst för er att ni vinner saker till mig. Mjao.

En maaassa bilder blir det! Puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0