Teater med Molly!

Jao, jag & molly ska till sån, ''teaterkurs'' nästa vecka. Vi båda är intresserade av teater och skådespeleri så det kommer att bli riktigt kul. Som de flesta vet så vill jag bli skådis när jag blir äldre. Inte en svensk skådespelerska, ush nej! Vill flytta till USA och sånt. Jag längtar, hehe.




En cute bild på molly och hennes ass ! yhäää!

På tal om ass!
LÅTTIPS:

(för er med underbara spotify)
Eminem – Ass Like That


(För er utan spotify)

 



Min statistik har sjunkit från 70 - 100 läsare om dagen till 30 - 70.
Men jag är lika glad för det ! :) Jag menar, det är inte så jättemånga som sitter inne och läser min blogg när det är så jävla härligt väder ute. Då är man hellre ute och solar och skit. Men jag bryr mig faktiskt inte såhär jättemycket om statistiken. Fast det är roligare att skriva till 100 pers istället för 5 st. (Har en kompis som har runt 5 läsare per dag, vad är det för mening lxsm?) Men man jobbar upp sig till en viss nivå och sen får man mer läsare, så är det bara.


Kommentarer
Postat av: molly

vi kommer ha det bäst! :'D §

hahaha, väldigt fint ass jao! :P

2010-07-04 @ 21:30:39
URL: http://ekelund.zoomin.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0