OUTTOTHESUN!

Japp, jag satte klockan på 11 för nu jävlar ska jag få färg :) Just nu ligger jag fortfarande i sängen och gömmer mig. Jag lovar, det är världens största spindel i mitt badkar. Försökte fotta den men den sprang iväg hela tiden och jag tyckte det var jätteäckligt så jag sprang iväg, hehe :$


Nu jag ska somsagt byta om nu och sätta på min underbara spelningslista Sommaren 2010 och gå ut till solen. Jag har snott min grannes trådlösa nätvärk så jag kan va vafan jag vill i detta huset. ;) Jag menar, vem vill gå runt med en feteinternett sladd som glappar ut hela tiden så att internet laggar? Ingen skulle jag tro.


DRESSCODE!








Bikinitop: Gina
Jeansshorts: Olny.

Riktigt dålig kvalite på bilden med jaja, ni får leva med det. Hinner inte göra mer! Högsol om 20 min ffs (h) Och ja, jag är smällfet! Nu har jag sagt det, så nu behöver ni inte kommentera det :) På söndag kommer Frida hem och shit vad jag saknar den härliga tjejen :o

Nu ska jag ut, bloggar ute i solen! Puss ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0