Tú eres mi todo! ♥♥

*spanska*

Känner mig död. Har ont i magen, nacken och kommer att spy snart. Mår illa som fan av en speciell anledning och pappa tvingar mig fortfarande att städa mitt rum. Men jag ligger i sängen och kan inte röra mig. Jag dör snart, blää. Inte kul att ligga ner i sängen som en död fisk och inte kan röra sig en cm, jag vill ut. Får tyvärr dissa Cornelia men det vill jag inte. Fan, hatar det.


Jag har ingenting att göra och jag saknar min älskling. Kan det bli värre, skulle inte tro det? Inget bättre på TV än 2½ men. Jag tycker om det, men det är bara en massa gamla program som jag redan har sätt. Inte kul.


bilder ifrån dagen med coccoborren cornelia i nästa inlägg. btw, hon är bisexuel, haha!



(Jag) – Fan va jag stör mig på pappa som ska lägga sig i med mina killar och sånt...

 

 
(Cornelia) – Ja, ellerhur! Varje gång jag har en pojkvän eller flickvän så...

 

 
(Jag) – Flickvän? Har du gått och blivit bisexuell eller !? :o

 

Hon sa det förståss inte med meningen. Cornelia är inte bisexuell på riktigt, hon bara råkade säga det. Vem vet, hon kanske är det fast hon inte vet det? HAHA! skoja :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0