una semana con el bebé de hoy!

*En vecka med älskling idag!*




Jag älskar dig!



Har inte haft tillgång till internet i ängelholm igår, så det var därför jag inte uppdaterade. Men igår så blåste jag mamma jävligt hårt :) Ljög för henne jättemycket och gjorde så att jag fick världens utskällning. Hon blev riktigt riktigt arg på mig! Men sen kom vi till ängelholm och alla ba: GRATTIS! så fattade hon att det va en överaskningsfest och att jag sa allt det jag sa för att dra ut på tiden lite grann. Men iaf, jag fick mycket beröm för min perfekta insats. Ja, jag snackar som en vuxen för det är kul.

Idag är det ännu ett kalas/fest. Min lillebror fyller 3, så grattis till honom. Men det är barn från hans dagis hemma hos pappa nu som har kalas, så jag ska hjälpa till lite där snart. Sen kommer lite mer normala folk i min ålder och vuxna vid 4 - 5 och då kommer det bli mkt roligare hoppas jag. Jag vill gärna bli lite brun snart. Är jätte blek för jag orkar inte sola. Det är inte kul, inte skönt eller något alls. Jag vill till min älskling, det vill jag...





Grattis bror!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0