BLOGG, DEVOTE ELLER BLOGGER?

Vilken bloggsida tycker du är bäst?

 Vilken blogghemsida är bäst?


Rösta kan man ju alltid göra!

Vad tycker feliciaofsweden då?

Svar: Uppenbart så ba älskar jag blogg.se för att det är en fett cool sida som man desutom kan uttala namnet på! Haha. Desutom så är det en sida för Proffisionella som jag! Jag menar, devote är hur enkelt som helst? Hur mycket datakunskaper få man då? INGA! vilket betyder att alla som vet hur man använder blogg på ett bra sätt som tex kan designa sin egen blogg utan hjälp är mycket bättre än devote och blogger. Moahaha. Motivera vad du tycker vetja!

 

Föresten jag har gästbloggat på michelles blogg vilket jag tycker att ni borde kolla in! : www.helsingborgaren.devote.se Som ni märker så har michelle devote och det var därför jag var tvungen att skriva texten längre upp i inlägget för att jag fick damp på deras enkla system, vilket gör så att allt blir fel. Blä.S

Skriver ikv, Puss !




SCHTEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEK !

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0