blogga, läsa bloggar, sova!

mums.
F*n va jag har börjat använda det ordet. Sjukt och Mums, det är mina drogord. Mysigt.

Då kom man hem ifrån moster som mamma fick sätta i hårförlägningar på. Vi käkade indiskt och det var faktiskt första gången för mig. Men det va ifs hemlagat, men sjukt gott ändå! Innan idag va jag på sofierokiosken med kristin där vi träffade frida och molly. Ytterst trevligt. Sen drog jag och kristin till stranden och övade lite tills imorgon. Beachhandboll ju, tagga tagga!

Vad tycker ni om sakerna jag ska köpa från okänd plats. he-he. Jaja, ska läsa lite bloggar nu, sen blir det nattinatti (y) ♥

 



Frida, jag älskar dig !
Du är min bästa vän och jag kan inte leva utan dig . Våra minnen är oslagbara och inget kan komma emellan oss! Visst, vi har våra till och från när det gäller hur ofta vi är. Ibland är vi med andra mer och ibland är vi typ, hela tiden. Men det får man leva med! Du är fett underbar. Min bästa vän! snart 8 år, - några bråk, men vafan! Efter varje storbråk så har våra band blivit starkare och starkare och sen sist vi bråkade, har vi inte ens varit småirriterade på varandra ens. Jag menar, sist vi bråkade är väll snart ett årsen eller något? Vår vänskap är oslagbar. Jag älskar dig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0