DÖ MENSVÄRK, DÖ!

Asså, jag har haft en sån äcklig mensverk sen precis efter skolavslutningen. Så när jag och issa dansade så ba: BAM och jag kunde inte stå upp, kunde inte röra mig eller något. Så när det va typ 15 min kvar fick jag sätta mig ner och kolla :( Jag var så fkn suger på att dansa, eftersom att jag älskar dans.

Nu sitter jag och kollar på det program som jag dyrkar. Biggest Loser! Fast jag vet vem som vinner så kan jag inte sluta kolla på det :$ Besatt.

IMORGON BLIR DET LISEBERG! FKN ÄLSKADE LISEBERG MED BÄSTA VÄNNERNA! Kan det bli bättre? :o Ja det kan det! Dagen efter så fyller Michelle år och den dagen kommer att bli näst bäst. tyvärr michelle, men inget slår liseberg med er (a)

Ikväll vill jag ut. Marwin ringde och sa att jag skulle smsa när jag hade kommit hem, men jag har inga sms kvar så att det går inte :( Han får la ringa. Annars får jag gå ut med någon annan. He-He. Jaja, bilder ifrån skolavslutningen kommer i nästa inlägg. Puss!

 



Jag ska krama kaniiiinen :)





åka och skirka ut all den dåliga energi man har inom sig. YHÄÄÄÄ!

Kyss so long.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0