Feliciaofsweden's INNE & UTELISTA!






Inne & utelistan jao. 8 killar. Villka är inne, vilka är ute? ;)
Kolla ner (y)
Jag orkar inte göra snyggare med ''inne & utelistan bilderna''. Har inte tid för tillfället.





- Chad Michael Murray.



Finns det något sexigare än när han spelar basket topless i one three hill. Mums!

 

- Jesse McCartney.



oomgg ! Om ni kollar på summerland så ser ni den här snyggingen surfa. SÅ J*VLA HOTT! Dessutom så kan han sjunga också :o Jesse Mccartney - Beautiful Soul :

 

- Justin Timberlake.




Mumsmumsmums. Kan sjunga och vara sååååå fin :o Mums!

Justin Timberlake - What's going round coming round




- Chris Brown!



Historiens snyggaste mörkhyade :o Love him!

 Chris Brown - Whit you








- Justin Bieber.



Jag älskar Usher men , Kolla Justin Bieber på den bilden. Bara jag som tycker att det ser ut som att han har manboobs?
Manboobs, manboobs you can see hes manboobs. ! Haha, blä!

- Salem Al Fakir.



uueewww ;o

- Robert Pattinson.



Uttjatad, tråkig, ful och sliskig. Ush! Det är vampire diaries som gäller nu!

 

 

Det var dem tre killarna jag stör mig på mest. Kommer faktiskt inte på mer :)
Så elak är jag inte! Eller jo, allt mitt hat går till Justin Bieber, men ändå!

Kom precis hem ifrån Threathon. *stavning* Mer om det i nästa inlägg :)
puss !


Kommentarer
Postat av: claaara

ROBERT PATTINSON ÄR FIIIINAST!

2010-06-12 @ 15:42:37
URL: http://robertpattinsonfan.devote.se
Postat av: Mina

Dåligt att du satt Robb ( Rbert Pattinson) på "Ute"! Han är ju den bästa av dom alla! Däremot så tycker jag att du gjorde HELT rätt när du satt Justin Bieber där!

2010-06-26 @ 21:31:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0