Fullspeckad dag, han inte att uppdatera.

Detta har nog varit den mest fullspeckade dagen någonsin på ett sjuuukt långt tag.

Först som sagt, hade vi handboll på stranden. Det gick ju sådär men det var jävligt kul! Solen stekte iaf och det var bra, så får man hoppas på lite färg, eftersom att jag gick utan smink. Första matchen förlora vi med 4 - 6. Andra vann vi tror jag, men kommer inte ihåg med hur mkt. Tredje var walkover, fjärde förlorade vi med 4 - 5 och femte förlorade vi med 22 - 0 :( Haha, vi äger! Men det sista laget bestod bara av handbollsspelare, så det var inte så konstigt. De vann nog hela alltet. Men vi hade spelet för de mesta i de flesta matcher. Så det ägde ju. Great Team! Jiho!

Mellan alla matcherna drog jag och isabelle ner till havet och stod i vågorna. Så skulle jag visa mina ''gymnastikskills'' vilket inte gick så bra, eftersom att en våg kom när jag gjorde en handvolt så att jag blev riktigt våt i hela ansiktet. Underbart (y) När vi hade spelat klart alla matcher hade vi vattenkrig ffs. Jag, Frida och Michelle emot Alle, Affe, Gustaf och Arun. He-He. Jag blev fett blöt över hela mig och läraren dampade. Inte så konstigt att man inte kan leva livet fullt ut om det finns en massa folk som sätter stopp för det, right?

När alla drog hem så stannade jag, gustaf, ludvig, frida, michelle och issa kvar på stranden, där vi chillade och solade i några timmar. Sen fick vi sjuss av michelles mamma hem.

Där hemma så bytade jag ifrån svettiga handbollskläder till vanliga kläder , skillat. Sen begav jag mig vidare till stan.

I stan så tog man en snabb titt in hos sångpedagogen, där jag bara sjöng igenom låten en sista gång. Uppträde på *hemligdag* ju. J*vligt nervös. Tänker inte säga var eller när det är för ingen får komma och kolla.

Sen kom issa till stan och vi kollade lite där . Jag köpte ett par mjukisshorts, villket jag behövde i sista sekund. Jag visade lixsom hela min röv och trosor. Inte för att det är någonting man vill se precis.  sen drog vi till dansen.

Som ni ser så har jag inte käkat något på hela dagen, så när man slösa hur mycket energi som helst när vi hade dans så är det klart att man blir trött, yr och allmänt svimfärdig. Så när det var 10 minuter kvar så satte jag mig ner och kollade på alla andra. Nice.

Nu sitter jag här och praktikst taget skriver detaljerat min dag och snart blir det mat, duscha, sova. Lite mellan där också. Men det blir som det blir. Ska snacka i tele med en person lite också. Så det är ju nice.

Molly ska skicka de bilder hon tog ifrån dagen på stranden. Då kommer dem upp på bloggen. Har inte bilderna just nu.





NI HAR INTE SAGT VAD NI TYCKER OM MIN NYA HEADER ÄN? :)
DET ÄR JU TROTS ALLT NI SOM BESTÄMMER!

 

Puss sålänge.

 

 


Kommentarer
Postat av: elin melander

haha, felica du gick inte osminkad ? :o<3

2010-06-03 @ 20:16:54
URL: http://klaeli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0