internet har kabom, krashat.

Jag har ingen aning om vadf som har hänt med mitt internet asså. Det har bara krashat, vet inte varför. Men jaja, kom på att jag kunde ta någon annans internet. Ett oskyddat nätvärk här i närheten. F*n va jag är smart . :)

Idag har jag inget planerat. Men vill någonstans. Helst ifrån Laröd, eftersom att jag har fått sommarkortet, wihooo ! Sommarkortet är ett busskort som man kan åka på gratis var man vill i hela skåne. Men nice, ellerhur? Så jag vill åka åka åka någonstaaans :)

Jao, har inget mer att skriva i detta inlägget. Men det kommer att komma två stycken direkt efter som uppdaterar gårdagen hos michelle och förrigår på LISEBERG :) En mega massa bilder vafan!

Pussen sålänge!





en bild på mig och kristin för någon vecka sen, visst är vi coola ;)








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0