JAG MÅR SÅ SJUKT UNDERBART!

Så sjukt härligt! Har ni inte känt såhär riktigt bra någon gång? Så jävla härligt och man bara lever livet. Ingenting kan komma ivägen, inte ens en tjej som försöker trycka ner en men som knäcker sig själv. Inget kan förstöra denna kvällen, jag mår så sjukt sjukt bra. Har inte mått såhär bra sen den 10 maj. Vad som hände då får ni kommentera om ni vill veta (a) Fast mår faktiskt bättre nu än då.

Har nyss kommit hem ifrån en härlig utekväll med michelle. Påvägen hem träffade jag Linnea och Js. Har inte träffat linneaälskling på 100 år, så det va nice att sitta och snacka med henne om saker som hänt och så. Js tröttna efter ca 5 min så har drog hem! :) Sen kom jag hem vid strax över 11 och nu sitter jag här och mår härligt ! :)

Underbart. Allt är underbart. Typ kär igen! Egentligen hatar jag det, men just nu är det underbart! Har gillat killen aslänge nu så nej, det är inte en ny kille. Samma kille som alltid. Haha, underbart (a)

Ska göra ingenting nu. Jo, jag ska leva livet :) Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0