liseberg 10 - minne för livet!

TEXTEN ÄR GANSKA LÅNG! BILDER LÄNGRE NER!

Tja! Nu ska jag berätta lite om när vi va på liseberg.

Först samlades vi på IH och alla andra typ 100 st var astråkiga. Vi från Laröd var dem ända roliga, men ändå. Sen hoppade vi på bussen och tod våra platser och åkte. Bussresan dit var ganska halvtråkig och lång eftersom att vi inte fick göra ett skit på 2,5h. Vi fick inte lyssna på musik högt, vi fick inte snacka liite högt, vi fick inte göra ett skit förutom att sitta tyst och inte göra något alls. Rikigt arga sånna ledare. Men skit samma.

När vi kom till liseberg fick vi vänta i typ, 1h på gruppbiljetterna. När vi hade fått den så sprang alla till ingången på baksidan. Men jag och Frida är så smarta att vi kom på att ta huvudingången. Så the gang  (jag, frida, michelle, simon, gustaf och marwin) gick dit och vi behövde bara vänta i typ, 2min så kom vi in direkt. Så jävla ägda alla blev. Hehe! Sen åkte vi en massa. Jag åkte höjdskräcken, villket jag egentligen inte vågar eftersom att jag är jätterädd för den :$ Men jag åkte den ändå, för att jag äger. Haha. Sen så åkte vi såklart så mkt mer också. Typ, uppswinget som jag älskar, kanonen, balder, lisebergsbanan, flumride och ja, en del andra. Så spelade vi fett mycket också. Fast jag och michelle var dem ända som vann ! :) Hon vann en sån vanlig chipspåse och jag vann en liten delfin nalle som var jätteliten, men ändå.

Så gick vi gasten och jag var längst fram. Kan lova att gasten har aldrig varit så läskig! Den var i typ 15 - 20 min och utan att gå in på detaljer så var det rikitigt riktigt läskigt. Jag ramlade en gång och råka ramlade på hanna som också ramlade. :$ Men vafan , gubben var riktigt läskig! 

Bussresan hem ägde! Michelle la och sov i gustafs famn och det var jättegulligt. Jag och frida gjorde riktigt mycket! Vi hade slagge, körde det var en gång, sög av en klubbnapp, fottade en massa random bilder, blev tsm (frida lekte kille), gjorde slut :(, frågade fritidsledaren en massa saker om hans barndom och hans fru som han har skillt sig med, klagade som fan på att vi va törstiga, sjöng. Asså jag orkar inte rabbla upp mer. Men haha. Bilder kommer här:



Jag & frida på bussen med våra cooola shuttershades!




Haha, Frida med allas Shuttershades! Skitcool!



Hehe, en rolig bild på michelle! HAHA!
snälla michelle, döda inte mig!



Döda mig inte :$



Så söta!



Jag är sååå död!



FUCKYOU JUSTINBIBEBER!
Jag kungen kom på det (h)



diggar denna bilden skit mkt :)



Jag & Frida på en snobbig toalett inne på liseberg. Loveu!



Jag, Michelle & Frida i kön till uppswinget. Dagens första åk!



Jag & Frida fick kexchoklad ifrån en kille i tighta poliskläder. Ett linne i lack och kortkorta shorts och polis mössa. Han var säkert på svensexa :)



i kön till kanonen ftw! men när vi kom fram och hade väntat i ca 45 min så blev det tekniskt fel och vi fick inte åka den :( men vi kom tbx efter några timmar och då åkte jag och frida längst fram. yhä!



Marwin på lisebergsbanan :)



Jag & Frida @ Lisebergsbanan :)



Höjdskräcken!



ska hjälpa effiesötnosen med hennes design nu så att jag kan inte ladda upp mer bilder just nu! Puss solong!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0