'Midsommar!

Förlåt för trög upptadering igår. Hade inte tillgång till dator mitt ute i ingenstans!

Iaf midsommar i år firade jag i mörarp hos marwins mammas barndomsvän som var riktigt roligt! Jag och Marwin hade vattenkrig och spelade fotboll och ÅKTE MOPPE! Fyfan va det är härligt med moppe, afan att jag ska ha en när jag blir 15, yhä! ett år & 32 dagar kvar. Bilder kommer när jag hämtat min egen dator, eftersom att jag sitter på mammas. Hehe.

Idag har jag inte bestämt något speciellt, men försöker få ut någon rolig till sofierokiosken. Var så jävla längesen jag käkade en glass där. Jag älskar det, mums!

''videoinlägg'' kommer senare med mig och michelle där vi blir rädda för maze game :$

puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0