Momma's boy!

Kristin ringde och väckte mig, för sådär 15 minuter sen. Är rikitgt trött asså, menmen. Time to get up.

Just nu kollar jag momma's boy. Mest för att det inte finns något annat att kolla på, hehe. Idag blir det stan med kristin igen. Hon ville köpa något till skolavslutningen tror jag. Det är f*n bara 2 dagar kvar. Sen slipper man f*ttiga lärare, äckliga killar, dumma spanskalektioner, tråkiga utedagar och att börja 8:10. Så underbart.

Efter stan så kommer moster hem till oss och då blir det manikyr (y) Dem ska inte vara så långa, för det orkar jag inte.

Vill ni veta en sak. Det tog ca 45 minuter att skriva detta inlägget. Men det är bara för att jag kollar på momma's boy och spelar treasure madness på facebook. Börja spela det ni också, det äger! http://apps.facebook.com/treasuremadness/

Jag är bara i lvl 16. Men det går asfort att levla i början, men trögt i högre levlar. Men det är jättekul, jag älskar det :) Puss !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0