MUST HAVES!

Ska ut nu, med kristin ffs! yhääääää!
Sofierokiosken och sen träna handboll, mums.


Hittade en underbar sida med riktigt coola grejer som jag bara måste köpa!
Kommer jag att säga vad sidan heter? Nej, så feel the pain! :) Moahahaha!


Chokrosa (kanske ljusrosa) Shuttershades 69;-




Fett fin Vit klocka. Alla vet ju att jag är ute efter en vit klocka, för det är så fett fint!
495:- , men ändå.





Chockrosa Nitarmband. Fett coolt. 39kr!



Fett coola shuttershades, med rosa framsida och blå rem.
Mina favorit färger, så det passar ju bra!




Fett stora örhängen. 29kr.




Halsbandsgrej som liknar hörlurar.
Vill egentligen ha microfonen, men den var slut :(
SOO FELICIASTYLE!

 

 

men nu ska jag gå! Kyss <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0