Nyvaken och överlycklig!

Hejsan snyggingar ;)

Jag vaknade upp precis för att mamma ringde mig. Ville egentligen somna om, men kom på att det var jätteljust i mitt rum. Jag öppnade persiennerna och gissa vad :) Det är 15 grader sol och bara lite moln ute! Asså, för att det ösregnade igår så är 15 grader jättebra. Tack väderguden apollo! Alla ber till honom så att sommaren kommer ännu mer, tackar!


Dagens planer blir att möta upp kristin vid sådär halv 1, 1 tiden.  Så ska vi in till stan och köpa det sista till skolavslutningen. Lite armband, halsband och sånt random. Sen ska vi bara allmänt chilla i stan kanske ta en fika eller något. Efter det drar vi hem och solar i min trädgård för att bättra på färgen. Man måste ju lämna skolan brun och fin! :)



Glöm nu inte att be till apollo läsare, Vi behöver mer sol!

& föresten vad tycks om designen? Ska byta bakgrundsfärg för rödrosa är så inte min stil. Men det får va så sålänge tills jag orkar fixa mer. Somsagt så är headern bara tillfällig tills jag hinner ta mer bilder. Jag menar, den går ju ut ur innehållet och är inte med helt? Men jag pallar inte fixa med det nu tyvärr.

Och föresten, guuuuud va dåliga nu är på att kommentera. Visst, om jag inte reklamerar bloggen så har jag ba runt unika 60 läsare. Men någon av de 60 läsarna får väll ta och kommentera. Det tycker jag! Kommentera på, det behöver jag. Tack :D

Kisses!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0