Renoverar bloggen!

Då är jag hemma ifrån studenten. Bilder will be there imorgon.

Just nu passar jag min lillebror, men han sover så jag chillar mest och är lite social på msn. Håller på med att försöka fixa min design. Den måste bli bra snart asså! Får damp annars. Jag har en bild i mitt huvud om hur jag vill ha den exakt, men jag får inte till det :( Sånt suger. Jag får väll fortsätta att renovera den , så den kommer att vara lite random just nu och se jätte konstig ut. Men det får ni ta och leva med! (a)

För er som vill veta, så kommer designen att bli en blanding mellan Kissies och min egen stil. Allting måste ju vara i min stil, annars så är det ju inte min blogg ;) Men jag ska ha samma ''stuk'' som kissie eller vad man säger. Fast sååå mycket snyggare! Haha.

Puss sålänge *

Me right now!



Vet att ni diggar mitt trötta ansikte! :)
Mysigt täcke jag har , ellerhur! Naajs.

Ska återgå till renoveringen. Pussen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0