''Samara'' ifrån the ring tar livet av mig :o




SÅ SJUKT ÄCKLIG SÅ ATT DET FINNS INTE !

Kunde inte sova inatt typ, var rädd som en j*vla get i ett slakthus eller något. Inte för att geten borde vara rädd. Vem vill äta getfilé? I alla fall, jag somnade runt 5 och vaknade runt 4 gånger. Vaknade klockan halv 10 och då gick jag upp. Som tur va så drömde jag inga mardrömmar, vilket jag trodde att jag skulle göra. Men jag klarade av natten ganska bra ändå, eftersom att jag sov helt ensam med min hund i ett litet rum i en läskig källare. Är inte det sjukt? F*n va jag är modig! :)

Idag fyller min storebror år, så gratulationer till honom. Han fyller 21 tror jag. Vi ska fira det igenom att han kommer till oss och så ska vi ba käka och lite så. Inget märkvärdigt. Sen drar jag och Michelle till Godishörnan och ser om dom har paranormal activity! Jag svär, jag kommer att dö när jag ser den. Så sjukt är det. Ska sen hem till bror börja på mitt lilla sommarjobb. Ska städa hans lägenhet för 70 kr i timmen. Värsta polacken, jao! Sen ska vi checka film och sova där. Nice ju :)

Ni ska också veta att jag kommer inte ha sådär jättemycket tid till att uppdatera idag eftersom att jag inte kommer att varken ha tid eller ha tillgång till dator. Men ha det såbra, så kanske jag hittar något tillfälle att upptadera!

Hadet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0