SOMMARLOOOOOOOOOOOOOOOOOV!

SÅÅÅÅ HÄRLIGT! BARA FÖR ATT JAG ÄR SÅ GLAD SÅ FÅR NI ETT INLÄGG MED STOOORA BOKSTÄÄVER. SÅ HÄRLIGT, UNDERBART, PERFEKT OCH BÄST MED SOMMARLOV. SLIPPA LÄRARNA, YEES!  BILDER FRÅN SKOLAVSLUTNINGEN KOMMER NÄR MIN MAMMA KOMMIT HEM, FÖR HON HAR KAMERASLADDEN. MEN BILD PÅ DET JAG HADE PÅ MIG ÄR HÄR UNDER:

 



H&m klänning , fin ros :)



& det va kallt, så fram med den fula koftan jao!
dock så är jag inte så vacker, men lev med det:)

Som sagt, mer bilder kommer sen. Nu ska jag göra nudlar och käka! Mums, jag ääääääääääälskar nudlar. So feliciaofsweden style! haha, lite kissie där ja. Efter mumsiga nudlarna blir det stan med issapissa. Har fått 500kr av pappa, ska få 150kr av mamma och har runt 150 - 200 kr på kortet. Så sammanlagt blir det 800-850kr som jag ska slösa på LISEBERG! fast eftersom att det är onödigt att slösa runt 800 kr så ska jag se om jag hittar en ny top/tröja på stan som jag kan köpa, nu när det ändå är sommarlov :) Bors på vad jag har på kortet. Dessutom så ska vi dansa dansa idag. Fett kul!

KAN NI FATTA ATT JAG SKA TILL LISEBERG OM RUNT 22,5 TIMMAR! & DET ÄR SOMMARLOV! WIIIIIIHOOOOOOOOOOOOOOOOOO!
sommaren 2010 kommer att bli bäst!

ska käka noodels nu bitches, puss!
vet inte hur man gör det så jag kommer nog att tabba mig rejäält :$

ett inlägg innan stan kanske kommer. Annars blir det smsblogg. Love yah!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0