Vet inte, men känner mig lite. Ja, utstött.

Tja! Hemma ifrån väla med Frida, Gustaf och Isabelle.

SISTA RIKTIGA SKOLDAGEN IDAG I SKOLAN, VET NI HUR LYCKLIG JAG ÄR ÖVER DET! SÅ J*VLA NIIICE! Iaf, skolan var jätte chill. Började med mentorstid, sen drog vi ner till laröds skola för att öva inför imorgon. Sen hade vi städning med hög musik som faktiskt var kul (a) Efter det hade vi en ganska lång rast, sen blev det kolla på filmer som vi i skolan hade gjort. Personligen tyckte jag att Ellinors grupp hade bäst film. Den hade bra handling, riktigt rolig och riktigt bra filmat. (Filmerna var inte seriösa).  Sen lunch, äckliga köttullar och kalla makaroner. Efter det kollade vi på resten av filmerna och sen drog vi hem.

Hemma bytade jag byxor och hämtade pengar och tod nästa buss till väla med ja, dem som står där uppe :) Riktigt kul. Skämtade, såg snygga killar, hjälpte gustaf med present till hans älskling och sen ba flumma! (: Gustafs present hittade han faktiskt själv, så det var inte så mycket hjälp men ändå. Riiiktigt fin, skulle vilja ha den själv men ändå. He-he. (a) Sen drog vi hem. Köpte inget :)

Nu sitter jag och bloggar och lyssnar på musik. Ska ut med Michelle, Frida och Gustaf. Men det är typ om 10 min, så ceeewl ;) Jaja, bild på dagens outfit:








Tröja - Odd molly
Baströja - H&M
Tights - Disney :$
Tjocktröja - Zara
Uggs - Din sko.

Det hade jag i skolan jao :) Men jag bytade ju om till det här:

 

Nästan samma sak. Men ni får ändå veta :

Tröja - Odd molly
Baströja - H&M
Tights - Disney :$
Tjocktröja - Gina Tricot
finns inte på bild.
Converse - Tyskland.

 


Måste dra ut. Hörs sen , Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0